Skolan...

Suck jag är så less och trött på skolan.. Men ska iallafall jobba som satan nu. Lika bra är ju snart sommar igen.. Och Jimmy går ju ut skolan detta år, Så jag tänker inte gå om IGEN. Nu ska jag satsa på skolan och skita i alla andra. Ingen ska få störa mig på skolan. Skiter i alla omogna töntar som försöker ställa till problem genom sina skitsnack. Sköt erat så sköter jag mitt:) Och ja jag kanske låter som en tråkig jävel. Men jag växer hellre upp en att stanna i 14åren;) Do it like a dude! Eller nått sånt.. Har varit vaken hela natten igen.. smart? Men då blir jag garanterat trött ikväll iallafall! Ska allt göra mig en kopp te nu:D Hörs snart! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0