Sista gången..

Nej Tula jag har aldrig sagt att jag skulle vilja skada djur vilket jag aldrig i hela mitt liv skulle göra. och jag kommer aldrig att spruta i nå botox i mig. så nu har du svar på det. Och att du säger att du inte tar saker öga mot öga men hellre fjantar dig på min blogg istället i våran ålder är faktist lite ...liiiiite omoget.. Jag har tyvär kommit över ditt stdie och hoppas du oxå gör det snart.. du gör bara bort dig sj.. Och ja för din skull så tycker jag inte du ska tjaffsa med Carro.. För det är inte konstigt att hon lessnar på dig.. Du är lite för ung för detta du tjaffsar som en femåring.. säger saker som man undrar om du sj fattar.. Tycker riktigt synd om dig jag.. verkligen.. du kan inte ha det lätt med dig sj... Hoppas du växer upp.


Kommentarer
Anna

ja verkligen =) Några planer för morgon dagen då?



kram

2012-01-26 @ 22:51:04
URL: http://pitebruden.blogg.se/
Anonym

tack <3



Idag köpte jag jordgubbar! :D Gillar du det precis som jag? :)

2012-01-27 @ 03:07:45
URL: http://emeliechristinarengart.blogg.se/
Anonym

Haha, du är ju gullig du som tror att du är jättemogen bara för att du köper en svart kamera istället för en rosa, och sedan är du ju precis lika omogen som jag om du sitter och tjafsar på bloggen precis som jag. Du har ju ett val, och du kan välja att skita i att svara, men ändå känner du dig så stött att du bara måste svara. Rolig du är!



Du skrev för inte länge sedan att du skulle be din pappa betala för att du ska få göra läppförstoring, så du kan då inte sitta och säga att du aldrig skulle göra det.



Sedan så är det roligt att du verkligen sitter och fördummar dig själv genom att erkänna att du inte fattar vad jag skriver. Jag kan tyvärr inte hjälpa att jag är mer intelligent än du och kan skriva med bättre svenska dessutom, tyvärr.



Och jag har ett mycket bra liv, tackar som undrar. Men det kan ju uppenbarligen inte du ha som sitter här och är omogen med mig på bloggen!



Jag är bara glad över att inte ha en så bred last och så liten hjärna som du.



Have a good one!

2012-01-27 @ 08:13:58
Anonym

"Och att du säger att du inte tar saker öga mot öga men hellre fjantar dig på min blogg istället i våran ålder är faktist lite ...liiiiite omoget.. Jag har tyvär kommit över ditt stdie "



Med tanke på blogginlägget så har du knappast gjort det.

2012-01-27 @ 11:37:02
carro

Seriöst Tula, om du var smartare och mer mogen än Hanna, hade du då skrivit skit om henne på internet? Snälla, tro inte att du är så jävla bra, för du är precis lika jävla dåliga som oss andra.

Fuck off bitch.

2012-01-27 @ 17:09:56
URL: http://caroliinekykyrii.blogg.se/
Anonym

Skit i hon Carro vi båda vet att du kan få Tula att skita i byxan genom att bara snacka med henne.. Hon är vell sur för att hennes kille sitter och runkar i cam till en tjej på glada.. Hon kommer alltid tro att hon är så mkt bättre en alla andra men alla tycker tvärt om en dom typ 2 vänner hon har.. Och du vet att Tula vill inget annat en att trycka ner folk.. Men inte få nått tillbaka.. men ibland så kommer man inte undan så lätt.

2012-01-27 @ 19:13:15
T

Haha, Carro får gärna prata med mig om hon så önskar, sist hon gjorde det så bad hon om förlåtelse. Vet att Carro är mycket bättre än du. :*



Jag har aldrig tryckt ner någon, inte dig heller för den delen, men du kan ju inte säga så fasligt mycket med tanke på att 2 lärare har varnat mig för att umgås med dig, och alla alltid varit emot dig. Så du lär ju inte vara en ängel själv lilledu.



Jag har många vänner, men som du vet så väljer jag att inte umgås med dem, och det mår jag OERHÖRT bra över, då jag snarare mår dåligt av att umgås med folk. Men du har aldrig förstått dig på att människor är olika, så du antar väl bara att alla är lika beroende av människor som du. Roligt. ^_^



Kul även att Robin skulle sitta och runka i cam för någon när han aldrig har visat någon sina privata delar, och dessutom fungerar inte hans dator så han kan inte cama med någon. Jag vet ju dock vad din pojkvän gjorde häromveckorna, rolig du är som försöker få allas pojkvänner att vara lika dåliga som din. Gulledig!



Och Carro, jag har aldrig påstått att jag är mer mogen än Hanna. Jag tycker mycket om att vara omogen, för jag är inte vuxen. Sedan har jag inte skrivit skit om henne NÅGONSTANS, så du får gärna förklara för mig vad du klassar som skit och kränkningar med för den delen. :)



Smartare än Hanna är jag dock, och sedan om varken du eller Hanna kan eller vill inse det är ju eran ensak. Tvivlar på att folk kommer fram till någon av er och beundras över hur fantastiska hjärnor ni har. ^_^

2012-01-27 @ 19:37:33
Robin

Senast igår onanerade jag för en tjej i cam, det var mycket givande, jag vill minnas att ejakulationshastigheten låg lite över snitt, på ca 75-85km/h och ca 1 liter sädesvätska for ut ur min penis i denna hastighet.



Det var en Kajsa-Frida som går på Glada.



Trevlig tjej, stora bröst, ganska tighta örongångar dock.

2012-01-27 @ 19:48:43
Anonym

Haha åh ni bara måste älska min blogg :D Hihi så kuuul :D Och jag och Carro bara garvar! du tula mytar somen jag vet inte vad! Carro har aldrig bett om ursäkt till dig^^ Och detdära med lärarna sas för tre år sen? Hahahahahahahahaaaaa gud du går då aldrig vidare och det är förmodligen inte sant heller antadligen en myt du dragit igen:) Och ja jag vet att du är så jävla avis på mig och carro :D Haha vi vet det kan inte vara lätt^^ Och jo Tula och Robin jag kan be henne gå fram till Tula sj och berätta :D Hihi sen får vi se om du vågar lyssna eller inte :D Tycker det är så sjukt kul hur du kan vara så barnslig alltid starta ett bråk genom internet? Haha.. och jo du har sagt kränkande grejor :D Det borde vell du veta som tror att du kan allt :) Men sluta skriv på min blogg nu så kan vi ta ett snack på skolan istället :) skriver du på min blogg igen så kommer vi dra upp detta i skolan jag och Carro så är du tvungen att snacka face to face du vet att våra lärare tar det på allvar :) och det är du som håller på inte jag du bara måste komentera min blogg^^ Sååå roligt.. och att du känner dig så ensam att du måste dra in robin.. gud vad pinsamt...

2012-01-27 @ 20:46:51
T

Haha, du hade ju redan bestämt att ni skulle komma på måndag, eller har ni backat ur? ^_^

Du får gärna be flickan i skolan som blivit runkad för att komma fram till mig och berätta det, det vore väldigt intressant! Framförallt då du inte kan säga hennes namn till mig just nu, utan du måste förbereda henne med en lögn som du har hittat på. Roligt!

Och du sa ju för ganska många kommentarer sedan att du skulle sluta svara för mig, och ändå kan du inte hålla dig? Skojsigt!



Carro bad visst om ursäkt, hon skrev det dessutom på lunarstorm, och det var efter att hon gått på mig för något bråk med Nike som jag inte ens kommer ihåg. Så nekar hon det så ljuger hon. :D



Och du kan ju inte ens säga vad jag sagt till dig som är kränkande, så då bör det knappast vara något kränkande.



Förresten så har jag printat allt du, jag och Carro skrivit här i bloggen och skickat till Lena, så tro inte att jag bryr mig om dina hot om att prata med våra lärare. It's all taken care of. :)



Och det här med att lärare har varnat oss för att umgås med dig har inte bara blivit sagt till mig, utan även till många andra av dina old buddies, och senast jag var på ede så sade en viss lärare även till mig att det var bra att vi inte är vänner längre, du och jag. Sedan får du ju tro vad du vill hihi. ^_^



Jag har inte dragit in Robin i någonting, utan jag berättade för honom hur rolig du är som sitter och säger att han runkar för tjejer i min skola. Sedan att han ville kommentera får du nog prata med honom om, inte mig. :)

2012-01-27 @ 21:17:37
Anonym

Men vad bra Tula :) Då visar jag dina komentarer hur du kränker mig att jag är fet och allt sånt osv :) så det är bara du som kommer framstå som knäpp inte jag :) För jag kränker inte dig för ditt utseende:) Men det har du och mkt annat :) Och det är du som har börjat allt detta så jag tror faktist inte Lena kommer direkt gå mot mig om du tror det^^ Och Carro säger nu hur du mytar om allt detta du har sagt att hon har bett om ursäkt och vem kan man tro mäst på ja jo det är Carro lätt :) Och du har kränkt mig för att jag har läs och skriv svårigheter så jo du har kränkt mig ganska rejält :) Och jag har inte sagt nått annat en hur töntig och pinsam du är som försvar för allt du skrivit så du kommer framstå som ja en ... hmm ja.. och nej jag kommer inte svara mer och vi får vell se vad Lena tycker om detta :)

2012-01-27 @ 21:35:50
Anonym

Och Robin jag säger att jag har hört det inget annat :) Sen om det är sant eller inte ja det får ni vell ta reda på men ni sitter och säger hur ointerligent jag är osv så det är bara försvar för mig oxå :)

2012-01-27 @ 21:44:05
Robin

Du säger inte att du hört det, utan att jag har gjort det.



Jag citerar dig.

"Hon är vell sur för att hennes kille sitter och runkar i cam till en tjej på glada"



Det är skillnad på att påstå att något är ett rykte och att insinuiera att något är totalt sant och ren fakta.

2012-01-27 @ 21:48:48
T

Haha jag har inte skrivit någonstans om din dyslexi eller ditt utseende? Däremot så har jag säkert sagt antingen nu eller förr att jag är bättre på dig än svenska och att jag är betydligt mer intelligent än du, men det har inget med läs- och skrivsvårigheter att göra, så kan inte förstå hur du kan påstå det. :)



Sedan så har jag som sagt skickat både det JAG skrivit och det DU skrivit, så jag har inte lämnat något ute från Lena. För jag skäms inte över något av det jag sagt. ^_^

2012-01-27 @ 21:50:18
Anonym

Tula du säger att jag har bredlast och skit så det är fan samma sak! Och nej jag har sagt förut att det är vad som har sagts! Och jag kan säga här och nu att det behöver inte vara sant men det är vad folk har sagt.. och vrf ljuga om en sån sak när dom knappt vet vem du är. så ni har kränkt mig prisis lika mkt om inte mer.

2012-01-27 @ 21:54:54
T

Haha vet du ens vad bred last betyder eller? Tydligen inte. :D Jag kanske är nöjd med min lilla rumpa, är det något fel med det eller?



Och du var ju helt säker nyss på att det var sant, och att du t.o.m visste vem "han runkat för i cam" men ändå kan du inte säga vem det är, och nu har du bara HÖRT det? Rolig du är, rädd för att bli anmäld eller? :)



Du påstår att jag är patetisk och sedan sitter du själv och hittar på lögner för att försöka skrämma mig, när allt du åstadkommer är enorma fail.



Du vet, jag skulle kunna säga vad som helst till dig, precis vad jag tycker, och ja ALLT. Men jag skulle ALDRIG gå på din pojkvän eller dina vänner och säga en massa skit, bara för att jag bråkar med DIG. Så du har sjunkit bra mycket lägre än jag idag, även om du vill framstå som en martyr.



Och så är det ganska roligt att du verkar tro att jag bryr mig om att jag inte är känd. Det är inte direkt så att jag går runt och söker uppmärksamhet när jag gömmer mig inne i mitt rum i tystheten efter skolan och gömmer mig i hörn i skolan när jag är där, jag skulle vara väldigt glad om ingen visste vem jag var för då kunde jag få vara ifred. ^_^

2012-01-27 @ 22:19:09
Anonym

Nej du Tula jag har sparat när du både drar in Sigge,Jimmy och Carro så det är då fasiken inte rätt det inte! Och jag sa förut till dig att det är vad jag har hört och vadå din rumpa vad har det med detta att göra? Allt du har sagt är ändå en kränkning till mig så gör vad ni vell jag har iallafall allt du har sagt till mig oxå! Så ja..

2012-01-27 @ 22:25:12
T

Haha, lustigt hur du kan spara något som jag aldrig har skrivit, ska bli spännande att skåda. :)



Nej, du sa inte att det var vad du hört, du sa att han hade gjort det, inget annat.

Och bred last har med rumpan att göra, du vet, lasten sitter där bak. :) Om du påstår att en stor rumpa gör en människa fet så har du en ganska konstig syn på saker och ting kan jag ju säga. :)



Och om du nu känner dig kränkt av mig så kan du inte påstå att du inte bryr dig eftersom att du uppenbarligen gör det. Bra, då vet jag. ^_^

2012-01-27 @ 22:33:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0