Ricinolja

Japp nu tänkte jag börja använda Ricinolja och kolla om det funkar:)! Det ska tydligen få håret att växa snabbare och förbättra håret om det är tort och slitet, Läste även att det ska göra håret tjockare! Ja på många har det ju funkat på! Så jag tästar jag med:)! Om ni ska köpa Ricinolja så läste jag att det fanns på apoteket ska dit och kolla imorgon! Men det är en väldigt fet olja som kan vara svår att tvätta ur varje gång! Men men jag tästar iallafall! Efter 2 månader ska jag visa en bild på hur den såg ut innan och efter! Nu lägger jag ut bilder jag hitta på google på tjejer som det tydligen har funkat för! Puss!



Tycker det är en stor skillnad för att ha gått 2 veckor på denna tjej:D!



så sjukt!!



Blir ni oxå sugna nu?;) Jag hoppas det funkar på mig!



Kommentarer
luandaa

Vart kan man köpa den :) ?

Värd ett försök :)

2012-01-11 @ 23:15:55
URL: http://lluanda.myshowroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0