Planerar!

Jag och jimmy planerar hur vi ska fixa i min lägenhet! Vi ska iallafall ha en ny säng med säng gavel i svart! Och vi funderar på att ha en dubbelsäng för vi kan sitta i den när vi kollar på tv osv men ändå ha en liten soffa. Allt vi ska köpa är iallafall. En spegel och byro till hallen, Massa nya sängkläder + överkast och kuddar, Även förvarings hylla med typ massa lådor i en hylla. och jag vill ha en leopard färgad matta.. Får jag allt kolla efter:)! Denna väcka kommer iallafall vi flytta! Jag och Jimmy ska fråga om vi kan börja flytta in lite grejor imorgon:) Mja ni kommer få massa kort sen! Puss





Ska snart köpas iallafall!



Kommentarer
Nyfiken

Vart ska det flyttas?

2012-01-17 @ 21:00:01
andrea

Gud så fina påslakan!!!

Nu blev jag nyfiken på var jag hittar dom? :-)

2012-01-18 @ 11:28:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0