Nice början på dagen

Åh vad jag vill hem nu! Men satan vad pigg jag är:)! Kan vara bra att dricka kaffe på morgonen tror jag! Hade det as kul på dom två första lektionerna då vi hade Ritch! Bästa läraren i hela skolan! Älskar hans lektioner. Han lär ut så sjukt bra och det är så sjukt intressant oxå:)! Just nu ska vi ha matte det är vell inte riktigt det roligaste ämnet för mig.. Haha.. Aja tänkte iallafall slänga ett sms till Erica om strössel kan komma till mig i helgen:) Mys! Haha lägger ut en ganska skojsig bild på Strösslan!



Och ahh man ser alla mina flyttkartonger.. ser förjävligt ut.. Vill bara bort från denna lägenhet och in i den fina nya om den blir klar nångång..:S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0