Mitt Hjärta!

Jag har verkligen märkt hur trygg Divan har blivit sen hon kom till oss:)! Det är helt sjukt.. vi har haft henne i ungefär 4 månader! Och från att ha varit ute katt och blivit illa behandlad av massa snorungar så älskar hon att vara i min och Jimmys närhet! Sitter i fönstret och kollar på oss när vi går till skolan! Sover bredvid oss! Slickar på oss! kommer såfort vi ropar på henne! Älskar att hälsa på kompisar som kommer och hittade sin bästis Strösslan amstaffen jag brukar ha hos mig:) Jag menar på 4 månader har hon blivit så sjukt tam och underbar! Jag känner verkligen att jag och Jimmy har lyckats!:) Och jag kommer aldrig att sälja Divan eller nått sånt hon ska stanna hos mig i alla sina underbara dagar!♥


 
Detta är Divan när dom fångade in henne. Hon sitter i en kattbur med sår i ansiktet..




Och detta är Divan nu:) Ett eget hem och två som älskar henne mäst av allt! Älskar dig Divan!♥



Kommentarer
Canan Zanyar <3

fin blogg :)

2012-01-07 @ 05:05:12
URL: http://cananzanyar.blogg.se/
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

söta bilder! :)

2012-01-07 @ 05:12:20
URL: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0