Kärlek!

Mja såhära ser det ut nu:) Älskart! Så sjukt fint och mysigt. Ser jätte stort ut nu i lägenheten.. mot min förra där det va seriöst skit överallt.. Hua urs slut på det! Nu ska vi köra med lite mer stil Jimmy och jag! Dock kommer det ju vara mer tjejigt en pojkigt.. Men det är ju som sagt min lägenhet:) Och Diva älskar den nya lägenheten! Inte alls lika mörkt som i den andra.. min är jätte ljus:)! men fattas ju byrå och sånt.. Tavlor osv ska fixa mina egna bilder som jag fotat sj till tavlor! Blir spännande va;) Ni får fler kort snare! Puss



Fint va?!:)



Två lampor iallafall haha..



Aja tog blomkorgar och hade som små förvaring.. Lite smink,smycken och hår prylar:) Ganska smart!



Och min lilla älskling som springer runt och leker.. Älskar Divas ögon:)



Kommentarer
Ida Jonsson

Blir så avis på dej skit unge, jag vill också ha en sån stopp till min säng !! hade en liten då jag var mindre (A)

2012-01-22 @ 19:54:25
Jessika

Händer idag? :)

2012-01-23 @ 11:00:32
URL: http://heterjessika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0