Gott nytt år!

Gott nytt år på er alla:) hoppas ni har haft en super kväll! Jag,Jimmy och Strösslan va hem till mamma och pappa ikväll!  Käka as god smörgåstårta mamma gjorde sj och med Hummer och krabba bredvid:)! Sen vart det Oxfile och potatisgratäng! Lyx! As gott. Sen vid tolvslaget smällde vi massa raketer:D As kul! Just nu sitter jag,Jimmy,Strösslan och Carro hemma hos mig och bara umgås! Jätte mysigt! Imorgon drar jag och Jimmy till stan igen och bor hos hans mamma en stund medans hon är borta! Myyyys! Jag och Sara Fredlund ska även planera en utgång till veckan! Kommer bli as NICE om allt går bra:)! Hihihihii! Puss på er!

Mina nyårslöften!

1. sluta röka!

2. Träna!

3. Fira as stort när jag och Jimmy firar ett år tsm detta år!♥

4. Träffa min storebror oftare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0