Girls just wanna have fun

En glad tjej hemma från stan. Köpte mig lite små krams idag.. Dock fanns inte Lchf bakboken i Hudiksvall! Vad förvånad jag blir? haha. men köpte mig iallafall hårfärg då jag ångrade mig om min tid hos frissan. Ska bara klippa topparna och sen vänta till sommaren istället med att göra slingor. och lite andra hår prylar! Men köpte iallafall navelsmycken:) Jätte fina. Jätte dålig bild på dom men vet inte vad det är för fel på min systemkamera? Busar jätte mkt men ritch får kolla på den imorgon om han orkar! Och det slutade med att jag köpte en bamse påse med godis till min älskling! Och en jätte stor hjärtformad klubba som det stog ( Jag älskar dig ) på:) ibland är vell jag ganska söt! Hoppas ni har det bra. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0