Why not liksom?

Nej nu ska jag allt ner i tvättstugan och göra mitt arbete. Alltså tvätta alla kläder.. Sen blir det att hoppa in i en varm dusch och färga ögonbrynen,sätta en ansiktsmask och hårinpackning! Gud vad skönt. vet inte vrf men jag känner mig så sjukt stressad och sur nu förtiden. så det ska bli skönt. Älskling har ju åkt iväg med vincent! Så passar på att ta hand om mig sj:) Och jag vet inte vrf men jag är så sjuuuukt sugen på godis?! Jag som inte har ätit godis på hela nya året.. Och förra året åt jag bara godis typ 3 gånger.. Jag som aldrig har haft nå problem med det.. men nu är det kris. men så duktig som jag är så biter jag ihop. detta år ska jag inte äta en ända godisbit. Äter ju inte chips eller nått sånt heller..:) duktig tjej! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0