Vänskap är som kärlek utan vingar

Jag och Jimmy ligger i sängen och kollar på wallander. Måste sova snart då jag kom på att vi ska till nån pulkbacke med skolan imorgon.. Jag som är lagomt trött efter idag. Men skönt att jag fick ha Antes mys tröja:) Hihi så skön! Jag kommer dock sitta och lyssna på musik hela tiden imorgon.. Och snacka med Johanna och Ida. Jag inväntar mig en riktigt tråkig dag. Jag är en tjej som hatar vintern. men älskar vår,sommar och höst. men vintern fuck no. Ska iallafall träffa underbara Carro efter skolan:) Skönt! Och sola på tisdag igen! Jag och Johanna kanske piercar oss om allt går som det ska! Jag som har så fina navel piercingar.. Måste ju användas! Hoppas ni har det bra! Puss



Kommentarer
Ida Jonsson

Det är inte imorgon vi ska till pulkabacken, vi ska mötas i stan.

2012-02-19 @ 23:08:43
URL: http://idaeejonsson.blogg.se/
baby

<3<3

2012-09-11 @ 14:45:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0