Vänner fyller livet med glädje

Hejhej är i skolan nu. Vi snackar om media och sånt vad dom får och inte får göra:) Jävligt intressant! Ante är så söt och ska försöka fixa så vi kan åka bil till delsbo med Kalven.. så slipper man åka buss.. Hatar Bussarna i hälsingland.. Igår va alla platser upptagna och hela gången va smack full! Folk satt i knäna på varann.. Idioter. " Fler bussar era snåla jävlar " Imorgon ska jag ha det super mys med min Carro:)! Jag älskar verkligen min vän alltså.. Jag och carro va jätte ovänner förut.. Men vi hittade tillbaka till varandra! Tur att jag har hon! Vi är så himla lika i allt. Skönt att ha nån som ger en så mkt energi! Skulle ha piercat naveln idag med Johanna.. Men Tyvär så vart Johanna sjuk idag. Synd men nästa vecka så kör vi! Nu ska jag försöka jobba lite! Puss



Blev en bild på mig.. Måste börja fota mer bilder.. Så det blir lite roligare att läsa min blogg.



Kommentarer
Carro

Jag älskar dig med hjärtat <3

2012-02-16 @ 17:39:31
URL: http://caroliinekykyrii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0