Take a smile!

Hejhej förlåt att jag inte har skrivit så mkt.. men hade glömt datan på skolan. Och min jag har hemma har ju batteriet pajat på.. Men men va som sagt ute i helgen:) Började att vi hade förfest hos underbara Johanna! Men vart lite fler en vad vi trodde. Sen drog vi till krogen.. Vilket va det sista för kvällen. Jag och Sara mådde så dåligt att vi åkte hem:( Men men känner mig jätte dålig nu oxå så ska vell bli hemma i några dagar.. Och mamma ska försöka fixa en tid hos doktorn oxå. Hoppas jag blir av med mina halsmandlar! Så trött på detta nu.Men ser faktist fram imot att sitta hemma och plugga massor! Lägger ut lite bilder sen i lördags! 



Jag och Emilia:)



Fina tjejer;) Sara och Emilia!



Kommentarer
Selma

Snygga tjejkompisar ni är!

2012-03-04 @ 01:32:41
URL: http://nattstad.se/selmas
sara

haha, men inte lite dragen heller! xd

2012-03-05 @ 14:08:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0