Seg som satan..

Känner mig riktigt seg idag.. Vart skapligt sent igår då jag,Jimmy,Ante och Arvid kollade på film.. Och klart skulle jag få super ont i huvet. mår lite bättre idag men tror huvudvärken beror på att jag behöver glasögon.. vilket jag vägrar att ha då jag är så sjukt ful i det. Jag och Jimmy ska vell gå till torget snart och köpa cigg.. ( Ja jag ska sluta nångång ) Försöker få tag i Johanna och planera lite för våran utgång på Lördag:)! Va ett bra tag sen jag va ut nu! Men nu kör vi! Och super kul att förmodligen Sara och Linus ska med!:) Nu ska jag allt ta och fixa mig! Ha det så bra! Puss



Fota älskling med min iphone imorse:)! Älskar den!



Hihi underbart att ha min blogg på den så slipper jag gå in på datan varje gång!



Kommentarer
sara f

kommer bli superkul, om vi nu följer med :D

2012-02-19 @ 16:17:51
sara f

kommer bli superkul, om vi nu följer med :D

2012-02-19 @ 16:18:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0