Love life and yourself

Godmorgon alla underbara läsare:) Så sjukt glad att jag har er! 300 läsare igår! Tack som fan. Skapligt glad:) Ni borde slänga lite mer komentarer dock! Kan bara säga att jag är på topp idag! Vaknade verkligen på rätt sida idag. Inte lika små sur som jag brukar vara.. Har ingen aning vad jag ska göra idag.. Antingen ska jag Gymma eller så ska jag kolla in Bjuråkers damlag ikväll med Carro! Igentligen skulle jag ha klippt och färga håret idag.. men väntar med att göra slingor tills det växt ut lite mer:) Helt sjukt vad sötsugen jag är.. Så drygt men jag ska då fasiken inte stoppa i mig nå skit. Kan ta ett glas saft på lunchen och hoppas att det räcker åt mitt sötsug..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0