lite frågor & svar.

  Hur många gånger har du varit kär? 3 gånger.
  Gillar du någon nu? - Ja det gör jag.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja det gör jag.
Hur ser en perfekt dejt ut för dig? - Ja jag har inte direkt gått på nån dejt men tyckte Jimmy gjorde det ganska bra jag:)
Hur uttrycker du dina känslor för en kille? - Jag brukar inte säga hur jag känner. Men för en gjorde jag det.
Skulle du kunna vara otrogen? - det har jag faktist varit en gång men då hade jag en skit som gjorde samma sak flera gånger.. Så jag bryr mig inte så mkt om det.
Hur är du som person mot din partner? - vill hitta på saker hela tiden och älskar att ha massa fredags mys.. faktist flera dagar i veckan..
Har du blivit dumpad? - Ja.
Har du dumpat någon? - Ja
Är du romantisk? - Ja det är klart att jag är!
Kärlek vs sex? - Båda :)
Hemmakvällar/utekvällar? båda faktist:)
Ditt längsta förhållande? - nästan 6 år.
Har du haft ett kk-förhållande med någon? nej.
Vad faller du för hos killar? - både och.
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - Jag vet att man kan! Känner jätte många vuxna människor som har varit tsm sen dom va små. så det går:)
Har någon varit otrogen MED dig? ja och nej.
Har någon varit otrogen MOT dej? japp.
Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? ja klart!
Vad använder du för preventivmedel? - P-piller:)
Vid vilken ålder tycker du det är okej att bli sexuellt aktiv? Ja jag förlorade min när jag va tolv.. så jag vet inte. Jag tycker sj att det va fel.
Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? Jag älskar dig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0