It´s okay not to be okay

Jag har inte varit på topp dom senaste dagarna. Känns som att man tar skit jämt av folk och alltid hör massa saker.. Det är faktist inte kul om det nu ska menas som det. Och speciellt inte nu när jag är så less på allt. Och less på skolan.. Så tycker det ska bli skönt att gå ut i helgen! Och speciellt träffa Sara en barndomsvän till mig! En människa jag verkligen ser upp till! Det är en kvinna man verkligen kan sakna efter! Och det va så himla längesen vi umgicks med varandra.. Tråkigt. Ska bli jätte kul att träffa henne! Och hennes pojkvän Linus ska ju med oxå. Underbara människor och klart Johanna:) Kommer bli en bra helg känner jag på mig! Och tro på fan att jag färgade håret idag iallafall.. ångrar mig nu:( Nu ska jag ya en varm dusch med hårinpackning och ansiktsmask. Skönt behöver jag.. Känns verkligen som att allt går åt skogen för mig nu. Men hoppas ni har det bra! lägger ut en bild på mitt hår som Carro fotade idag. Helt sjukt vad det har växt bara på ett år! 

 


Kommentarer
Anonym

Spana in www.alexinas.blogg.se

2012-02-23 @ 21:50:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0