Iphone 4s

Hejhej sitter i skolan nu! Vart ingen skola igår när jag såklart skulle sova över då min telle bara la av.. Den har gjort sitt nu:) Blir att köpa en Iphone 4s snart! Skönt! Och konstigt nog är det garanti på dom nu igen.. förut ett tag fick man ju inte det.. Ska sälja min data jag har hemma till Fredrik och min andra digitalkamera jag har hemma.. Nån som vill köpa en rosa digitalkamera utan laddare?? Lumix sony 10 mega pixels?? Vill ha 500 för den! Men längtar tills jag får min iphone!

Ikväll blir det massa mys med min Caroline Kykyri:)! Äntligen ska vi sola igen! Blir raka vägen till svanbacken efter skolan! Nu ska jag dricka upp min socker bob! ( MONSTER ) Beroende framkallande!



Kommentarer
Ida Jonsson

Tack så mycket Hanna kommer tillbaka på Tisdag tror jag :) PS snygg styling på mobilerna :)

2012-02-10 @ 13:41:16
URL: http://idaeejonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0