I heard you´re a player, So let´s play a game

Hejhej sitter i skolan nu:) Sminkade mig nyss med Johanna.. Märkte att det va ett tag sen jag la ner tid på att fixa mig.. Menmen bra att sätta igång till imorgon! Utgång med underbara människor! Vi har även kollat på ett program om tidningen OKEJ på skolan! som faktist ska ha lagt ner 2010.. Jag har för mig jag har sett dom en.. på 80-talet stog faktist artisterna i kö för att få vara med i tidningen! Helt sjukt jag kunde aldrig tänka mig att tidningen OKEJ har varit så stor.. Och tidningen fick faktist jätte mkt kritik under en tid.. Folk bad till gud efter dom hade sett tidningen eller gått på konserter med blod och rock n roll och ville att tidningen skulle lägga ner... Haha gud vilka nördar. Efter jag har sett detta om OKEJ vill jag verkligen börja läsa tidningen.. Men som sagt ska den ju ha lagts ner.. Typist att man ska vara så sent ute:( Längtar tills vi slutar skolan då jag och Johanna ska möta upp mitt hjärta idag:) Haha Carro och jag är verkligen som syskon.. Haha hon råkade ta mina skor + fotbollskor så jag typ små dampar och sen är allt lugnt igen.. Haha gud vi är då bra gulliga:) Dock är hon den smarta av oss.. Bra att hon håller koll på mig:) Älskar dig hjärtat!♥ Så ledsen att jag inte kommer få träffa henne under hela helgen då Carro ska till Magnus.. Buhu.. Men men nu ska jag jobba lite! Puss



Haha så sööt! Får bli en bild på Carro!



Kommentarer
Carro katten kykyri

Så jävla ful :p

2012-02-29 @ 18:01:41
URL: http://caroliinekykyrii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0