Hoppas hoppas hoppas!!

Idag va jag så duktig och sökte xtrajobb på 11an! Kul dom verkade ta det seriöst iallafall:) Hon ville att jag skulle jobba på kvällar efter skolan och på hälgerna! Alltså ja lätt jag vill verkligen jobba! Fan va kul! Hoppas det blir nått av det oxå! Så jag kan skaffa min iphone 4s och sen senare hund:) Gud va underbart det skulle va.. Nära och bra! Super. Hade nyss lite film mys med Älsklingen och Ante. Va ju jätte trevligt! Va ett tag sen jag och Jimmy va med våran go pojk! men vi hörs imorgon alla söta! Puss



Gud vad jag vill ha sommar igen!



Kommentarer
Eriica

Vilken fin blogg! :)

2012-02-14 @ 22:49:54
URL: http://eswensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0