Hjälp! jag fryser..

Åhh gud äntligen hemma igen efter ha hart med Ante,Jimmy,Arvid,Simon och erik i nån jävla pulkbacke.. trodde jag skulle frysa sönder:( Inte okej! Tappade nog fötterna påväg hem tror jag. Känns som så.. Om jag bara visste hur man lägger ut videos så skulle jag bjudit på en liten smakbit när Ante hoppar med sin bräda;) Mjo ni brudar det skulle vart nått! Jag ligger just nu och myser ner mig i sängen med Antes tröja! Hihi försänar jag efter denna dag,Urs jag fryser så sjukt mkt!



Så snygg va jag imorse. Utan smink och allt. Men älskar mitt hår! börjar bli långt igen!



III min bebis kan jag säga!!! ( KÖP IPHONE ) !!

 



Kommentarer
Eriica

Haft en bra helg? :)

2012-02-19 @ 18:10:33
URL: http://eswensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0