Godmorgon

Hejhej på er! Sovit gott? Det har jag! just nu ligger jag och Jimmy i sängen och enbart latar oss! Men skönt är det iallafall. Idag blir det ju förmodligen att pierca naveln.. Fortfarande spänd. Men men jag ska göra det! Ska försöka slänga i mig lite lchf frukost snart.. när jag pallar gå upp ur min varma säng:) Sen färga mina ögonbryn som jag noppade igår efter att ha sparat dom jätte länge. Dumt beslut av mig. Men det tar vell inte lång tid tills dom är tjocka igen. Ska även fixa hem en våg. Jag har verkligen märkt nu att jag gått ner i vikt:) sån underbar känsla! hoppas ni har det bra. Puss



Kommentarer
baby

Whana wake up next to u sexy ;-)

2012-09-11 @ 14:47:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0