fotboll here i come!

Hejhej på er! Är skolan nu.. jobbigt nog. Sjukt trött.. Men men va och kollade på Bjuråkers damlag igår:) Och tro det eller ej men imorgon börjar jag äntligen! Ska in till stan efter skolan och lägga undan skor och sånt som jag behöver! Pappa tycker nog det är kul att jag börjar igen eftersom han kunde betala allt! Va ju faktist ganska duktig förut om jag får säga det sj;)! Och imorgon ska jag fimpa ciggen och börja snusa istället för att dämpa suget lite! Kan ju inte röka om jag verkligen vill sattsa! Och super kul att Carro är med i samma lag! Fast hon började ju innan jag började! huhu. Hoppas ni har det bra! Puss



Jag och min babe Carro:) saknar min gröna jacka! Men men blir vell sommar snart hoppas jag..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0