Vegetarian

Yess jag har blivit Vegetarian. Enbart för att jag tycker att djuren blir dåligt skötta innan dom ska dö. Och att dom slaktas på vidriga sätt över hela världen. Även i sverige. Det är fan inte rätt att djur ska behöva leva nästan på varandra i en liten lada och aldrig få se naturen eller röra vid den. Nu har jag fått nog. Jag älskar kött. Men som sagt det är enbart pågrund av hur djuren blir behandlade. Finns massa god vegetarisk mat så jag kommer klara mig bra! Hoppas ni har det bra! Och kännsliga tittare/läsare varnas för starka bilder!
 
 
 

 


 
 
Ni får gärna skriva vad ni tycker och tänker. Jag kan ta mkt skit men detta är sanningen. Inte överallt men slakteri borde ha glasväggar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Lycka till :) <3

Svar: Tack Ida :) <3
Hanna Hjelm

2012-09-01 @ 10:14:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0