Tjejer borde visa respekt för vandra!

Gud det finns så många brudar som ska näbba om allt! Typ komentera andras bilder bah " Jävla fjortis " " Tjockis " och bla bla fast dom flesta står framför spegeln med prutande läppar och ser förjävliga ut?... Gud jag verkligen HATAR patetiska brudar.. Finns inget värre:O Och fall deras pojkvänner börjar skriva med en och man är helt ontresserad sj så är det ändå vi tjejer som får skiten för det? Håll koll på era killar istället då för fan! PINSAMT. Och ja jag knäpper ofta bilder på mig sj? Vet ni vrf.. Jo antadligen för att jag står för mitt utseende och skiter vad alla andra tycker. Mitt liv eller hur? Något som ni oxå borde skaffa som känner sig träffade av mitt inlägg:) Peace!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0