Tillbaka till skolan på måndag!

Jag längtar faktist till skolan som bara denn. Ska bli skönt att komma in i dom gamla vanorna igen. Jag som kan sova bort nästan hela sommaren.. Haha slut efter ett år av pluggande. Men nu jävlar ska jag satsa på mina betyg! Och ska bli roligt att träffa klassen igen! Ska även Gyma med Hanna såfort vi börjar skolan så man blir av med sina extra kilon inför resan till spanien! Och detta år hoppas jag på att jag och Jimmy flyttar till en större lägenhet! Annars gör jag det sj med mina katter! Jag känner att ska dom vara inne katter så tänker jag inte bo i en liten etta längre! Jag vill ha en 2a eller 3a. Har stora funderingar på att ta 3an på P-hemmet om allt går som det ska! Får bli en bild på min lilla sötnos! ( Diva ) .
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0