Mys hos Ida

Ligger hemma hos Ida! Vi båda är nästan lite små sjuka.. Ont i huvet som bara faan och magen. Hmm skumt. Va iallafall första dagen i skolan idag:) Mysigt! Fast just nu är jag bara less på att man ska göra massa lekar och skit hela tiden.. Jag vill bara jobba. Vill inte typ hoppa från 2 meter och hoppas på att klassen ska ta imot mig..? Ah typ sånt gör vi. Och det är verkligen inget för mig. Ida och jag funderar iallafall på att vara hemma imorgon. Ingen av oss mår bra som sagt och jag vill verkligen inte stå och presentera mig för alla ettor. Hatar sånt. Och min lärare skiter ju blankt i om jag vill eller inte. Aja tänkte lägga upp en bild på mitt nya hår:) Gjorde massa slingor i det för ett tags sen! Riktigt nöjd med färgen men vart ganska slitet dock.. Hoppas ni har det bra! Tjoooo
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0