Film mys med dom bästa!

Hade lite film mys hemma hos Jocke ikväll:) Va jag,Jocke,Elin,älskling och Pelle! Kollade på en as nice film men kommer fan inte ihåg vad den heter. Och provade mina hårgrejor idag! Men färgade det dock inte en det ska jag vänta med tills skolan ska börja! Men är iallafall as nöjd med sakerna märkte stor skillnad första gången jag använde det:) Just nu ligger jag och älskling framför en film.. Men inte så lätt när katterna leker i full fart.. Haha dom är så söta! En sak jag är super sugen på är att klippa håret kort och färga det jätte blont. Men nu vill jag spara till långt! Men nån gång ska jag seriöst göra det! Lägger upp en bild på hur jag menar!:) Hoppas ni har det bra nu ska vi sova så vi orkar upp och jobba imorgon! Puss
 
 
 
 
Typ nått sånt liknande:) Vad tycker ni ska jag eller ska jag inte? Är skapligt sugen att testa något nytt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0