Vart är rösten?

Hejhej på er alla:) Va som sagt på Crusing igår kväll:) Glömde ladda batteriet på system kameran:( men började med att vi drog in till stan vid 8:) Träffade Anuar ( stavning ) Och hans kompisar från sthlm:) vart lite dricka sen va vi i stan:) Jag hade ju högklackat men det gick bra iallafall:) Sen vart min telle snodd/ upphittad..:S Första gången jag ringde tryckte dom upptaget.. Efter två timmar skrev jag ( du får 2000 om jag får tellen.. ja då hörde dom allt av sig?:S Men aja dom fattar vell att jag skrev det för att få tillbaka tellen..I dont give a fuck.. jag har iallafall min telle nu;) Haha.. Men jjag tappade min röst på crusingen, Den har jag inte fått tillbaka en tyvärr:( Just nu väntar jag på älskling som är ute med kompisar och klättrar i nån grotta:) Haha blir att jag blir hemma från skolan nu och vila upp mig ordäntligt:) Har ju feber..:S Ska kolla vidare på skor nu:) Älskar höga klackar:D! Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0