Prominera

Hejhej har nyss duschat:) Ska fixa mig lite om jag orkar;) Men jag tänkte ta en liten prominad ikväll! Har ju varit så sjuk att jag inte pallat gå ut:S Men nu ska jag försöka komma igång igen:) Ska fixa hem lite bra musik;) Älskling är hos Ante och fixar lite med nån dator;) Haha ganska skönt att vara hemma sj:) Men saknaden är så stor när han är ungefär 100 meter bort;) Haha nej då! Har kollat runt på hårförlängningar hela morgonen.. vet inte om jag ska sätta i slingor nu eller om jag ska låta det växa ett tag till:) Får se hur jag gör skulle vilja få håret lite ljusare men för vell se hur det blir:) Kanske lägger i lite ljusbrunblonda slingor i håret sen:) Aja hoppas ni har det bra! Puss!



Jag kände mig så fett snygg i duschen;)....



Kommentarer
Promenixen

Det stavas Promenad! :)

2011-09-07 @ 18:24:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0