promenix i skogen!

Efter skolan ska jag ta en lång prominad i skogen:) Älskar höra regnet falla ner från träden:) Och det finns ju så gott mkt skog här i Hälsingland:P Funderar på att fråga Pg om Mario är hemma så kanske hon vill komma ut och springa lite i skogen med mig:) Saknar den gofian så sjukt mkt:( Men ska ju skaffa en egen nu snart såfort jag hittar den rätta:) Måste även tvätta och städa när jag kommer hem.. Det är inte lett att ha en kille som är 19 men är som en busig 8åring;) Haha men det är underbart det oxå;) Hoppas ni har det bra! Laddar upp en fin bild på Nicklas hund Mario:) Och min älskling jag saknar så mkt som är hos mor min:( Måste skaffa mig en egen nu innan jag blir galen:( Älskar hundar! ha det gött!



Söt Mario:)!



Fred som jag saknar dåå:(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0