Fimpa!

Hejhej på er sitter i skolan nu:) Vaknade försent men va stålmannen för fem sec och hannnn till bussen!:S Började med att man satt med Jocke som hade suttit på torget en timme.. vem vet vrf:P.. Haha.. Sen satt jag och Sigge och muppa oss på bussen.. helt slut i huvet den killen..:P Haha.. Men iallafall så måste jag verkligen försöka sluta röka.. Känner att det är dax nu.. Hatar när folk står och röker bland folk och spottar en sjö vid fötternafast jag sj gör det?:S Hel tokit.. Aja nog om det bara att sluta det! Snart ska jag även hämta min hund:) Ska bli skit mysigt:) Har redan kollat på en fin hundsäng och jacka till den eftersom amstaff ska ha jacka när det är kallt:) Lägger upp bilder på det! Tror ni jag kommer skämma ut min hund eller;) Ska även ta henne till ett badhus för djur eller vad fan jag ska kalla det..:D Har hört att hundar blir stark och lugn av att simma nån timme i veckan:) Har läst skit mkt om hundar nu alltså..:S.. Aja puss på er!







Fint va? ;)



Kommentarer
Elin

Vart hittar man hundsängen och hundhalsbanden? vilken affär alltså?

2014-12-02 @ 13:26:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0