Alli Bantningspiller

Japp nu börjar jag med Alli bantningspeller:) Vill visa mer ben en fett:S Alli gör att man tappar suget för mat,socker ah allt sånt:) Pluss att jag ska börja gyma nu med Lisa om hon nu ska med:P Tänkte köra varje kväll på veckorna och ta det lite lugnt på helgerna:) Har funderat länge att börja spela fotboll igen men vet inte om jag pallar det;) haha.. Men jag hoppas jag kommer tåla bantningspillerna nu då! har ju tagit det lugt hela sommaren:) borde gå bra nu;)! Eller vad tror ni??! Puss!



Kommentarer
Linda

Hjälpte Alli?

Tacksam för svar, pussss

2012-03-23 @ 15:07:53
Linda

Hjälpte Alli?

Tacksam för svar, pussss

2012-03-23 @ 15:10:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0