Upp & ner

Hejhej har varit en upp och ner dag idag.. Jag kände mig så trött så vi bestämde oss för att dra hem till mig vid ett Lisa och Tula följde med, Vi klippte även Lisa hos mig eller ah inte jag det va Tula:)! Så hon är mega korthårig nu, Hon passar jävligt bra i kort! Men mamma och pappa vart galna för att ja åkte hem tidigare.. Så dom skrev på sms att jag hade 3 månader på mig att hitta nånstans att bo. Att mina egna föräldrar slänger ut mig så gott som på gatan.. Hmm mm trevligt besked 4 dagar innan man blir 18.. Aja jag vet inte alls vad jag ska göra när jag blir 18.. Har ingen lust med nått längre faktist. Allt fuckar upp sig för mig nu. Men ha det bra puss



Jag saknar dig Strösslan! Hon är tillbaka hos Erica igen men jag ska förmodligen köpa henne såfort jag kan! Jag saknar henne för mkt alltså!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0