Trött tjej

Hejhej på er förlåt för dålig uppdatering.. Men har haft så fullt upp idag. Började med att jag och Jimmy letade nån som kunde köra oss till söderhamn så vi kunde hämta våra kattflickor, Men ingen kunde.. Och roland är ju så mupp i huvet som inte kunde köra mig och Jimmy om inte nån till va med:S Haha ah.. Har snackat lite med bror ikväll då jag drar till kära sthlm på onsdag! vi ska gadda oss tsm! vart och vad får ni se sen;) Men har nyss flyttat från duschen efter ha suttit med en inpackning i ungefär en timme. Så skööönt! det är blåbär i min hårinpackning haha.. Vi hörs imorgon! Puss




Kommentarer
Tula-Lina

Men du kan ju åka tåg och buss till Söderhamn :O



Asnajs med gadd! Du får mms'a bild när den är klar! :D

2011-11-01 @ 08:10:34
URL: http://nanuak.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0