Skolan

Hejhej på er! Sitter i skolan nu och har projekt, Min lärare ritch laddade ner ett program på min data som kommer finnas på mitt skrivbord! Det är Så att jag kan blogga hur lätt som helst vanliga inlägg alltså, fast jag slipper logga in på blogg.se osv det går direkt ut på min sida:) Hihi vad glad jag blir. Jag har bestämt mig för att sköta skolan nu! Nu är det helt enkelt slut tramsat för mig måste lyfta på arslet och anstränga mig! Vill inte bli nån hemma sittande data tjockis som dör vid 40 ungefär..:S Pappa va så söt igår och köpte nya skor till mig från Nelly när han va i Finland.. Haha jag är så stolt över han hur han lyckades! Så snäll! Idag vet jag inte riktigt vad som händer efter skolan, Ska nog bara vara hemma med älskling kanske tvinga han sola med mig nån timme.. Får vell se! Puss



Jag och Älsklingen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0