Mitt hår

Har verkligen börjat tröttna på mitt hår, det är så tråkigt.. Känns jätte slitet. Kan vara för att jag kliver upp typ 4 på morgonen för att duscha och vakna då jag även tvättar mitt hår varje gång och sedan blåser och plattar det.. Det sliter så sjukt mkt på håret, Så jag ska börja göra som Tula gör min underbara vän! Att inte tvätta håret lika ofta längre! Go fett hår! Hm nej men känner att det skulle vara bäst för håret eller iallafall börja tvätta det på kvällarna innan jag går och lägger mig och låta det sj torka.. Mitt hår är åndå rätt lätt att platta då jag inte har så extrema lockar! Får hoppas det går! Och Frank Provosts värmeskydd har hjälp mig jätte! nått jag verkligen tipsar om!



Kommentarer
Tula-Lina

Tycker du ska prova det, att inte tvätta håret lika ofta alltså! Efter några veckor så slutar ju håret bli fett, och det är ju skönt att slippa behöva tvätta hela tiden också. ;)

2011-10-18 @ 22:32:04
URL: http://nanuak.com
Anonym

mitt hår var jätte risigt, men sen började jag använda ett serum från loréal som är för kluvna toppar. å nu har mitt hår blivit jätte bra :)

så jag rekomenderar det starkt!

2011-10-18 @ 23:19:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0