Fredag!

Hejhej på er:) kom nyss till skolan. as trött! Vaknade 7 så jag hade en halvtimme på mig att kliva upp,borsta tänderna,fixa håret,gå ut med Strössel,ge henne mat! och klä på mig:S Värst av allt knyta mina skor.. Men jag lyckades iallafall! ska åka tidigt från skolan idag men mamma köpa jeans! Hittade ett par as snygga på jc som jag la undan till idag:)! Nice! Sen ska vi köpa lite klänningar då jag kommer gå ut mkt i Sthlm med bror nu när jag blir 18:)! Mysigt Mysigt! Längtar redan hem jag trivs inte att gå i skolan... vet inte vrf jag gör bara inte det.. har aldrig varit en sån som gillar skolan. men aja jag måste ju ha ett jobb! Söker även NYTT extra jobb! Kändes som bara skit snack på det förra jag skulle börja på så jag tar nått mer seriöst nu känner jag! Måste ju ha ett extra jobb nu när jag förmodligen ska köpa Strösslan! Strössel vart så sjukt glad igår nät Mattis kom på besök.. Hon kissa i hela lägenheten! Sötfia! Ikväll ska jag Ut och dricka lite:)! Va ett bra jävla tag sen jag va ut! Men kvällen kommer rocka fett! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0