Finns spöken?

Hejhej på er började med att jag vaknade av en konstig känsla.. så ser jag att ytterdörren är öppen till lägenheten, Jag menar min dörr låser sig av sig själv när man stänger den, Och den va stängd igårkväll. Så jag kollade i trapp uppgången om nån va där men det va helt tomt.. Även när jag och Jimmy duschade igår så lät det exakt som att det va ett gäng barn utanför och lekte.. det är dunsar lite här och där när vi är i duschen.. Har varit så ett tag nu men vi har inte tänkt på det..:S men eftersom det inte låter nått alls när vi sover eller bara är i dom andra rummen så börjar det bli lite skumt..Och i början när vi flyttade till min lägenhet kunde jag och Lisa vakna av att kranen va på i köket eller badrummet, och dom är jätte sega att få upp, Jag tycker det är så sjukt obehagligt detta och jag som absolut inte tror på spöken och sånt..Gör ni det? Har ni kanske varit med om nått liknande?:S Men iallafall så lägger jag upp en bild på mig sen imorse. En skapligt trött Hanna..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0