Dagens köp

Hejhej va in till stan idag med pappa:) Vi köpte massa mat till lägenheten, Jag som har börjat att bara äta sallad och kött igen! Min kropp behöver komma igång igen. Vi har även snackat med en snäll tant i söderhamn som har två hemlösa katter.. som inte har blivit så bra behandlade av människor och aldrig haft ett riktigt hem. Men hon hat tagit hand om dom för att hitta ett hem åt dom.. Och i veckan kommer dom sötnosarna till mig:) Jag har redan döpt dom! flickorna får hete Diva och Divan.. Haha så sött! Fick även en jätte fin sminkväska av pappsen och ett jätte fint ljus som luktar ljuvligt;) Hoppas ni har det bra! Puss





Kommentarer
Sania

Oh, finns det något bättre än doftljus! ^^

2011-10-31 @ 10:16:44
URL: http://sania.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0