Sola i sommar!

I sommar ska jag och Lisa sola som fan!:) Tula följer nog oxå med men hon ska ju flytta ihop med sin kille i sommar:) Kul för dom! Vi kommer ändå träffas lika mkt hoppas jag;)! Hehe nej men jag är verkligen så jävla sugen på att sola!:) Ska bli så sjukt brun i sommar! Och träna såklart! Ska följa med Aleksandra till hudik någon dag, Jag är ju här varje dag men vi ska in till stan och köpa bikini:)! Dock ska jag beställa en.. Ni vet den svarta med blommor på sen ska jag kolla rynt på en annan tror jag tänker köra på en vit:) ( Som inte kommer synas igenom ) Men jag och Lisa har verkligen längtat till sommaren nu! Vi kommer nog sola nästan varje dag:S Haha vi är såna och käka massa jordgubbar;) Åhh jag längtar verkligen till den heta sommaren och jordgubbar!:)


Visst va domhära fina?:) Vitt är så snyggt på brun kropp;)



Kommentarer
p

Man måste vara smal för att passa till en snygg bikini också! ;)

2011-05-21 @ 14:49:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0