Skolan!

Hejhej igen:)! Nu sitter vi och snackar om våran utställning vi ska ha snart:)! Vi i grafisk ställer ut lite olika saker vi gör:) Vissa har gjort en film och osv men jag knäppte lite bilder som många andra som ska ramas in och ställas ut:) Det ska bli kul!:) Nu har vi snart rast så ska träffa Tulis:)! Vet inte vad jag ska göra efter skolan kanske träffa Tula hemma och Lisa kanske om jag vågar;) Hihi ja vi får se hur det blir! Och jag har funderat på att färga håret rödbrunt som Halime hade det va skit snyggt:) Får se hur det blir:)! Puss!



Nått sånt här kanske:)! Eller Aleksandra har en skit snygg färg men vill ha som Halime lite mörkare:) Jag hoppas inte Aleks färgar sitt hår brunt då blir jag ledsen:( Kolla in hennes blogg så blir hon glad! http://aleksandrasimeonova.blogg.se/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0