Skolan!

Tjabba på er nu sitter jag i skolan iallafall:) Hihi jag är as pigg!:) Men när jag är pigg så är J trött.. depp? Aja Hoppas skol dagen går fort! För efter skolan ska jag träffa Lisa på stan:)! Hehe kanske ta en Latte om jag har råd.. Ska även fixa host sprit idag;) I helgen ska det allt bli fest! Eller hur Lisa?;) Jag är skit taggad till helgen nu.. Funderar att köpa så det räcker både fredag och lördag:) Är det fest så är det!;) Och sen efter helgen så flyttar ju jag in på Avavägen! Då blir det fest den helgen oxå.. Haha aja puss på er;) Kommer ut massa bilder sen iallafall:)



Kommentarer
Lotta

Flyttar du hemifrån nu? Ta det lugnt med spriten.....inte bra!

Kram kusin Lotta

2011-05-26 @ 09:39:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0