Skolan

Hejhej nu sitter jag i skolan och mår verkligen inge bra.. Jag fattar inte hur en människa kan få en att må så sjukt dåligt. Och jag pallar verkligen inte att hamna i samma skit om och om igen det får faktist finnas en gräns hur man får behandla varandra.. Nu har jag fått nog och ska ta hand om mig själv så gott det bara går. Och jag hatar att jag inte umgås med många vänner eller människor i huvudtaget.. Jag känner mig grymt ensam och lämnad..:( Det finns inget gott med att vara ungdom ovh vi lever i skit. Puss på er..



Kommentarer
Lotta

Bry dig inte om knasbollar. Fixa plugget för din egen skull och sen sopa banan med det du lärt dig när du sen blir lärd och får bra jobb. DÅ kan du garva åt dom...ha, ha, ha! Puckon finns överallt! Kram kusin Lotta

PS Solen skiner, LE

2011-05-09 @ 10:46:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0