Skadad?

Pallar inte mer.. Jag måste vara den mäst störda människan i världen.. Alla tror dom vet hur det känns att bli utnyttjad och älskad av den man älskar mäst.. Att vara så sjukt störd i skolan att jag ska gå 1an till höst fast jag ska gå 3an.. Fyfan..Allt jag kunde ha gjort men inte gjorde.. Blivit ja faktist mobbad i 9an och att bära det hela tiden fast jag inte gjorde nått.. fick helt änkelt ta skit av den som igentligen skulle få den man ska bara knipa när folk snackar ****.. Att vara vän med en som spred så mkt skit under det året när jag inte va på skolan.. att jag va så dum och trodde hon va min vän.. Finns ingen som fattar.. Aja hoppas ni andra har det super bra! Nu ska jag inte deppa!


Kommentarer
Maria

Vet hur det är (en del av det) :/

Finns, om det är nåt!

2011-05-10 @ 12:46:05
URL: http://www.nattstad.se/mariarudolphi


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0