Seriösa problem?

Haha ja du som slände en komentar med namn P? Vilket jag inte fattar varför för du är tydligen så jävla blåst och inte fattar att man kan kolla ip nummer? Gud du är fan 18 eller nått men beter dig som fem! du är ett stort skämt att du inte fattar det.. så synd om dig tycker jag:O Och hur fet och ful jag en är enligt dig kommer jag alltid vara snyggare en dig:) Jag försöker iallafall inte ändra på mitt utseende 24/7;) Haha du får mig att må så bra och lycka till med att skriva skit på din blogg om hur bra du är fast du fan beteer dig töntigare en dom som hatar dig..:S Och lycka till att springa till mitt ex och snacka massa skit kom fram med ditt fula tryne och snacka med mig istället!:) Du har SERIÖSA problem gumman!:) Destomer du klgar på andra då mer märker vi hur osäker du är;)! Fattar ruuuuu!:D




Släng dig i väggen kvinna, du glömmer aldrig mig;)!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0