Ljusdal med Lisa

Hejhej på er:)! va nyss till Ljusdal med Lisa:) Vi hade skit kul skrattade och snackade skit:) Hon köpte även två par skor:) dom va jätte snygga:)! Jag har köpt massa råsa gummisnoddar jag ska såklart ha i håret:D Ah ni ser på bilden:)! Och vi köpte oss en varsin glass oxå:)! Is glass är så grymt gott! Bra för mig som ska banta va!;) Haha ah jag slänger upp lite bilder iallafall;) Och haha Lisa knäppte en så grymt snygg bild på mig;)! Bra att jag bjuder på mig själv iallafall;) Jag tycker jag ser ut som en riktig heting iallafall där;)!!



Visst är jag heeeet på denna bild??:D





Kommentarer
Tula-Lina

Haha, det är ju så bra att åka och handla när man är sjuk!

2011-05-02 @ 22:29:32
URL: http://nanuak.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0