Hoppsan..

Hejhej på er alla!:) Slänger upp lite bilder sen igår:) Jag vart rejält full men Lisa va nykter så hon hjälpte mig:) Så underbar liten tjej hon är:)! Love her!♥ Började med att jag va med Kim,Johanna,Felicia,Lollo,Melissa,Robin,Gustav och Affe:)! Hehe nice va det iallafall sen träffade jag Sebastien och Orre:) Sen träffade vi massa folk i delsbo.. dock stack vi typ på en gång.. Träffade även Ylva efter allt bråk haha kanske lägger sig nu när hon vet vem jag är:) Och jag är verkligen inte nån cp unge som redigerar bilder på henne osv.. haha ah fattar inte hur den som sa nått sånt ens fick det ifrån?:S Kanske har lite att göra.. Nu ska jag städa mitt rum för att J kommer på besök:) Ska även grilla med pappa och kanske Lisa:)



Började kvällen med en as god sallad!;)



Och frillan vart en tråkig toffs i allt regn.. det söög!



Fick till en fräsch bild;)



Jätte god cider för att vara 7.0%....



Kommentarer
Lotta

Hoppsan hoppsan....Hanna som aldrig dricker för mkt? Du får väl ta det easy ett tag nu, inte bra med massa sprit ;-)! Kram Kusin vitamin

2011-05-28 @ 15:33:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0