Hemmamys!

Hejhej nu ska jag och min kille ha lite hemma mys:) Kolla på film och äta god middag:) Jag är lite små sjuk sen jag va ute och drack igår.. Det va ju kallt som fan och jag hade inte tjocka kläder på mig.. Så är lite snuvig och det svider i halsen...Jag hatar verkligen min hals.. Och jag hatar Gubben på Hudiksvalls sjukhus.. Han är dum i huvet som inte ser hur FETA halsmandlar jag har.. Men alla sjuksköterskor säger alltid samma sak när jag kommer till delsbo sjukhus.. TA BORT DOM.. Jag går dit nog minst 10 gånger per halvår..-.- Aja nu ska jag sluta gnälla och mysa med min Älskling:)! laddar upp nån gammal skitbild:) Puss på er!




Kommentarer
Pelin

Jag vet bebis :( Men älskar han sååå :'( Fannn va snygg du eeee riktig hetiiiinng ♥ ♥ ♥ Så fin ♥

2011-05-01 @ 22:35:41
URL: http://peeliiins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0