Hemma igen!

Hejhej nu är jag äntligen hemma igen:) Blir ju trött av att springa runt i stan:O.. Men jag och Lisa hade iallafall kul! Börja med att vi fikade på skutan.. Eller ah jag tog en Latte men Lisa hade köpt en tetra med Juice på hemköp så bara jag som köpte nått där:) Jag älskar skutans Latte finns ingen godare jag svär!:) Vi träffade även Kim och några till.. en rejäl bus hög domdära..;) Haha.. Sen drog jag till Delsbo och mötte pappa:) Vi stannade och åt innan vi åkte.. fick en super god ost och skink sallad:)! Mumma! Slänger såklart upp bilder på den mumsbiten och min Latte!:D Sen drog jag och träffade Sigge och Kalven:) Haha vi hade kul iallafall.. Eller ah jätte.. Nooot! Men iallafall nu är jag hemma i skogen, Blir att jag sover i Frigge imorgon:) Puss!♥







Åhh jag älskar min mobil! Så jävla bra kamera! eller vad tycker ni??;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0